Merhaba benim oğlum son 3 aydır çok hırcın bizi dövüyor yerlere birşeyler atıyor artık kendini bizi de ısırmaya başladı napacagımızı şaşırdık bi türlü sakinleşmiyor kızdım olmadı sevdim olmadı konuştum olmadı bağırdım olmadı hepsinde tekrarladı sinir krizi geçiriyor ya büyük insan gibi nolur tecrübeli anneler yazsın