S-oy Şu an 3 saate bir emziriyorum ama daha yeni yeni kızım hep saat başı emiyordu.Çok şükür 3 saate çıkardık.Ek gıdaya tam başladığımızda 4 saate cıkarıcam inşallah.
bir diğer sorum şu kızım gece sık emmek istiyor.Ne yapmam lazım bunun için.Aç olduğu için degil eminim.