balbademmmm yürüteç teknik olarak zararlı ama ben aldım çünkü benim kızım asla oturmak istemiyo bütün gün onu ayakta tutmak kollarımı çok zorluyodu o yüzde aldım 15 20 dakika duruyo zaten ama kollarım dinleniyo en azından
Yürüme arkadaşı için bebeğin biraz yürüyebilir olması gerekiyo bizde oda var ama kızım tutunup yuruyemiyo onda çünkü kendini dik tutamiyo ama yürüyecek yuruyo her tarafından tutuyo yürüteç onu