Kızlar bebeğim küçükken 2 aylık fln konak vardı taradım bitti yaklaşık 2 aydır tekrar var özellikle bingildak ustunde var kesinlikle bırakmıyor dokunayim saçını bazen tarıyorum ağlıyor kaçıyor saçlar da var altta konak görünmez ama ne yapsam? Tekrar neden çıktı ki kendiliğinden geçmez dimi? 😞