Songul_0693 hiç sıkıntı etme kardeşim bebeğin erken mi doğdu ben sana yaşadığım birşeyi anlatayım benim ikizlerim var ve ben onları 33+2 de sancımın ve açılmamın olması ile erken doğum yaptım kiloları gayet iyiydi ve biz bir hafta kuvezde kaldık çıktık evimize topuk kanı vermek için sağlık ocağına gittik verdik bizi bir hafta içinde aradılar bebeklerin birinde kah hormonu dedikleri bir hormon yüksek çıkmış bı saat geçmeden diğerininde aynı ciktigini öğrendik ah dedim bu nedir başımdan kaynar sular döküldü sanki sağlık ocağına gittik bize direk çocuk endokrinoloji bölümüne gitmemizi söylediler hemen sıra alıp gittik tekrar kan verildi ve çok çok yüksek çıkıyordu kanları bu sürekli böyle devam etti ama ben bitmisim yani sürekli ağlamalar içindeyim çocuklarıma ne olacak aklıma çok kötü şeyler geliyordu acaba bebeklerim hastami dedim bu hastalık ölüme kadar gidiyor dedi doktorlar tabi erken teşhiste ömür boyu hap kullanmak zorundaymıs devamlı dedikleri tarihlerde kan verip sonucu bekliyor başka şehirde olduğu için sonuçlari bize telefonla bildiriyorlar di her zaman yüksek çıkıyordu yani belli olmuyor günlerimi hep bu sonuçları beklemekle geçirdim 6 ay boyunca gittik geldik her gittimizde de diyorduk bunun ilacı varsa bize verin yorulmuştum artık bize doktor erken doğdukları için bu gibi durumların olabileceğini ve bebeklere kesin teşhis konulmadigindan ilaca baslanilmayacagini söyledi kanları yerine geldiğinde hastaneden biz sizi taburcu edecez demişti ve biz 6 ay boyunca gidip geldik 6 ay sonunda çok şükür ki Allah’ıma kanları düzelmiş hiçbir sorun kalmamıştı yani erken doğuma bağlı olduğunu söylediler herşey normale döndü gerçekten zorlu bir surecti ama bebeklerim hasta degillermis rabbim yüzümüze baktı evlatlarımı korudu ne bilebilirdik ki erken doğuma bağlı olabileceğini yani diyeceğim bence sizinde o şekilde olabilir bebeklerin kanlari tam yerine gelmediği için böyle sorunlar çok şık yasaniyormus diyeceğim bol dua ve gönlünü ferah tutman inşallah rabbim sizide feraha kavuşturur biseyi yoktur bu benim hayatımda yaşadığım zor gunlerimden biriydi ama geldi ve geçti şimdi 14 ayligiz çok sağlıklı bebeklerim çok şükür 🤲