_Gamze_ alakasız ama uyarmak için yazdım vazelin çok iyi nemlendiriyor fakat içinde ham petrol olduğu için aslında çok da sağlıklı bir şey değil . Biz çok çok nadir kullanıyoruz aşırı yangılı egzama olduğu zaman doktor tavsiyesi ile eczacı gliserin , vazelin ve kortizonlu krem karışımı vermişti yani aşırı olmadıkça sürmeyin demişti doktorumuz .