Kızlar merhaba Doğum yapalı bugün 8.gün ama oğlumun 2 gündür gaz sorunu var bu sabah ıkınarak uyandı gene karnıda sert doktor bir gaz ilacı vermıstı 15 günlük olduktan sonra gaz sorunu olduğunda ver dedi o ilaçtan verdim dün pek işe yaramadı sizin doğal önerileriniz varmı lütfen söyleyin şimdiden tşkler