Kizlar olabildiğince buradan sizlerden takip ediyorum acaba bebeklerimiz aynı dönemde mi huzursuz normal mi diye bu huzursuzluk ama asla geçmiyor sanki daha da şiddetleniyor . Doktora götürdüm hiçbir şey çıkmadı ama asla anliyamiyorum gerçekten atak mi bu kadar şiddetli . . Asla uyumak istemiyor çok zor dalıyor uykuya ayağımda sallıyorum yerine koymak için dokununca bile direk ağlamaya başlıyor çığlık çığlığa uyusa da yarım saat uyuyor. Sesi kısıldı artık ağlamaktan. Ağrısı mi var diye calpol veriyorum gazi var heralde diye şüpheleniyorum gaz damlası veriyorum . Rahatlasın diye rezene kaynatıyorum oda yanıt vermiyor . Ağlıyor sadece ağlıyor . Uyanık kal annecim oyun oyniyalim diyorum kaldırır kaldırmaz ona da bağırıp ağlamaya başlıyor . Hiçbir şekilde tatmin olmuyor. Diş de değil dedi doktor . Neyin nesiydi ki bu yıprandı çocuk feci derecede . Ellerini açıyor ağzına götürüp emzigini fırlatıyor sonra ona ağlıyor bir hayli 🤦 gerçekten bu atak mi var mı aranızda deneyimlemis olan ve çözüm bulmuş olan . Uyku eğitimi veriyim dedim ama imkansız denedim feci dönüşü oldu bana . Heralde hazır değil diye düşündüm . Sizler nasıl baş ediyorsunuz yasamissaniz bugün ikinci haftamız ailecek yorgunuz bebek yorgun anne yorgun baba yorgun 🙄🙄🙄