_mmom 3700 gr doğmuştu bebeğim 1 ay kontrolünde 5125 gr çıktı anne sütüyle besleniyorsa obezite olmaz ama mama yiyo olsaydı kilosu çok dicektim dedi doktor normalde 1 ayda 750 gr 1 kg arası alması normalmiş bizimki çok almış ama sorun değilmiş öyle demişti