Bugün su orucuna başlamaya karar verdim. Normalde tek öğün beslenmeye çalışıyorum çoğunlukla. O yüzden zorlanmam diye düşünüyorum. Bu aralar çok saldım tek öğün de beslenmedim son iki haftada 5 kilo aldım. İlk etapta 3 günlük deneyeceğim eğer sonuçlar hoşuma giderse ve rahatsız olmazsam uzatabilirim. Bu postun altına yazarım sonuçları 👍🏼
Hedefim sadece kilo vermek değil. Cildim de düzelsin istiyorum. Çok araştırdım, dinimizde de bu orucu destekler hadisler gördüm. Çok etkilendim umarım istediğim gibi olur sonuçlar. Sadece su, kahve, bitki çayları gibi kalorisiz içecekler içeceğim. Mantığı vücut temizleniyor otofaji başlıyor. Sağlıklı hücreler sağlıksız hücreleri yok ediyor. Bi doktorun videosunda da kanser tedavisinde de kullanıldığı söyleniyordu bilmiyorum ne kadar doğru. Kısacası mantığıma yattı bugün başlıyorum.
📌 Güncel kilom 66.6
Cildimde sivilceler oluşmaya başladı. Öncesi sonrası resmini paylaşırım eğer faydasını görürsem.