Umayarikan Kızlar 18 aylık olduk desteksiz uyuyor ama hala daha gece kalkıyoruz 2 kez , gece beslenmesi yok , gündüz tek uyku 1,5 saat . Ne zaman biticek bu uyanmalar 🙏🏻