Bebegimin iki gundur araliklarla vuran atesi var. Surekli dilini disari cikartip damagiyla oynuyor.
Ozellikle alın ve boyun bolgesi cok atesli.
Dolveni kullanmaya basladigimizdan beri biraz olsun hafifledi. İstahsiz, surekli uyku halinde.
ilk disimiz degil, diger dislerimiz cikarken boyle olmamisti. İlk kez boyle bir seyle karsilastigim icin panik halindeyim..
Damak yanmasini gecirmesi icin bildigim yontem veya granul tarzi seyleri kullandim. Ama bir duzelme yok.
bu surece daha hafif bir sekilde nasil atlatabilirim.. onereceginiz bir seyler var mi kizlar :(