Hirasu026 Arkadaşlar 2 aylık kizm kolik.. olur olmadık inanılmaz ağlama krizleri tutuyor. Eskişehir de yaşıyorum ve izmit e hızlı trenle yolculuk yapmam gerek fakat trende yine krizi tutar diye cesaret edemiyorum. Arabada uyumayı çok seviyor fakat haricinde bi araçla deneyimim olmadı. Hiç kolik bebeği oluo6trene binen var mı. Varsa da krizi tuttu mu. Çok korkuyorum ya
shdemir Hirasu026 Canım benim oglum kolik. Bayramda 2 aylıktı ve ben o trafikte samsuna gittim😊 Arabada giderken hep uyudu 16 saat yol çektim banamısın demedi. Araba normaldede cok sevdigi icin😊
Hirasu026 [bilinmeyen] insanlar çeşit çeşit malum. Biri bişey der kavga ederim diye korkuyorum. Çok da acil girmem gerek deneyim li kimse var mı diye merak ettim :) çok teşekkür ederim size de