Merhaba, kızım 7 aylık olmak üzere. 4 aydir ciddi bir diyette olmama ragmen alerjileri iyileşmedi. Memeyi kesmek zorundayız artık ama biberon almıyor. Gece gündüz uykuda her şekilde denedim yok almıyor.
Ne yapmam lazım? Biberona alıştırmak zorundayım. Önerisi olan olur mu? Çaresiz durumdayım