Kızlar 3 ay 3 günlük bı kızım var doğum kilosu 3220 di 2 ay kilo alımı güzeldi 2 aylıkken 5800dü ama bu ay sadece 500 Gr almis 6300 doktor alt sınır da dedi diğer ayda kilo almazsa mama takviyesi yaparız dedi ben sadece anne sütü vermek istiyorum 6. Aya kadar ve bu ara meme reddi yasiyoruz emmiyor ve emmedigi için sütüm azalıyor ne yapabilirim sütümün artmasi yaramasi ve meme reddi için lütfen bilgi verin çok canım sıkıldı kilo almadigina 😣