Afram96 benim 2. Kızımda böyle.erken dönmüştü, büyük kızımda 6 aylıksız hala dönemiyordu. Her çocuk kendi belirliyor gelişimini aslında. Bende kızın 4 Ylikken kucağımda oturuyordum çünkü istiyordu, kaynanam kız çocuğu bu kadar erken oturulmaz, kalçası büyük olur dedi 🤣🤣 dedim valla.senin büyük, benim büyük, babasının ki büyük, zaten kaçınılmaz bir son 😀😀