tostosata Kızlar son 4 5 gündür çok kötü gazı var kıvranıyor hipp mama kullanıyoruz sütüm az olduğu için hem emzirme hem de mama gidiyoruz biogaia damlası var sadece ekstra yanına bişi daha mı kullanmak gerekir
Znurr tostosata biogaia bağırsak düzenleyici etkisi muhakkak var ama yanında birde gaz damlası kullanın. Karnına masaj yapın, banyo yaptırın.
Go_ya_sa tostosata aci elma yagi ve adacayi yagi karisimi var 1 damla gobek 1damla kasıklarina 1 damlarda ayak topuguna masaj yapiyorum cok rahatlatiyor benim bebegimi ama bende aptamil cok gaz yapti diye hipp combiotic kullaniyoruz cok rahat etti bizde
Peraa tostosata hipp combiotik kullnıyorsanız o bizde de çok gaz yapmıştı hipp organik normal olanı kullanıyoruz tabi gazı oluyor yine ama o kadar olmuyor benim denemedğim mama kalmadı en iyisi bu geldi. Birde nursr harvey colex şurup iyi geldi yanında bir de bağırsak düzenleyici kullanırsanız daha iyi etki eder
tostosata Go_ya_sa her bebeğe aynı gelmiyor demek ki anlamadım gitti. Gazı sıkıştırdıkça canım yanıyor valla:(
tostosata Peraa aynen hatta e bebekten 2 tane de sipariş verdim dağıtımda geliyor bitirsin öyle değiştireyim olmadı ya