Bebeğim ateşliydi boğazında kızarıklık varmış sonra akşamına ben rahatsızlandım. Boğaz ağrısı,baş ağrısı, kırıklık… Hasta olunca neler yapıyorsunuz anneler çocuğunuzdan ızak durabiliyor musunuz? Doğru olan maske falan takmak gibi hissediyorum ama sarılıp yatmak istiyorum yanına o hasta ben hasta🤒bu şekilde iyileşmeyi uzatır mıyız? Önerilere açığım