Merhaba arkadaşlar bizim 2.5 senemiz kaldı tayinciyiz burda sitede oturuyoruz ama ev sahibimiz sırf istediği zammı yapamıyor diye bizi evden çıkarmak istiyor sözde engelli kardeşi ve ailesi oturacakmış adım kadar eminim yalan ama diretip otursak bile maks bir sene daha oturabiliriz eşim de lojman başvurusu yaptı çıkar demişler puanından dolayı sizce lojmanlar nasıl çok mu tadilat istiyor memnun olan var mı ?