Merhaba anneler ben corona olduğumu öğrendiğim günden beri bebeğim için çok endişeliyim bugun 7 günüm bebeğimde bu güne kadar bisey yokken birden gece ateşledi ensesinde sıcaklık kafasında ve anlinda hissettim 37,5 den yüksek olmadi cok şükür 3 aylık daha tecrubesi olanlar bu durumu yaşayanlar lütfen neler yaptınız