Asel1naz2 Bebeğim 3 aylık bu sabah idrarı sarmısak kokuyor sanki.26 aylık bebeğim 4 yada 5gun oldu ateş ve boğaz ağrısı çekiyor sesi çıkmıyor 😩.küçüğüne buluşmasından korkuyorum çok. İdrarı öyle kokmasi normal mi böyle olan var mı.mama ile beslebiy6
Deletedmom54544 Asel1naz2 normal değil diye biliyorum. Emziren anneler 6 aya kadar su vermezler. Sütün yüzde 90ı sudan oluşuyor diye. Ama mama kullanmadığım için bilmiyorum su verilir mi?
Melesss Asel1naz2 benimde bebiş 3 aylık sma kullanıyorum. Çişi ağır kokuyor. Ama sarımsak gibi değil. Belki idrar yolunu üşütmüştür bir doktora götürün
Deletedmom54544 Asel1naz2 devam ederse bir doktora götürmekte fayda vardır enfeksiyon olma ihtimali de var
asude456 Asel1naz2 bende ilk günler mama verdım mama verirken su vermeme gerek varmı dedım hayır dedi zaten su ile hazırlanıyor
Asel1naz2 asude456 hayır kesinlikle yanlis mama veriliyorsa mamadan sonra su verilmelidir.anne sütü farklı mama farklı