Alininannnesii Bebeğim sadece mamayla besleniyor ve çok şişti acıktığında bizi yicek gibi oluyor vermemek kesmek mamayı mümkün değil varmı bu durumu yaşayan şişiyor git gide 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
TosbikAnnesiiiii Alininannnesii ay ne güzel valla keşke benim bebekde böyle olsa hiç yemiyo resmen ağlıyorum yesin diye zorla 😵💫
Melesss Alininannnesii niye takılıyorsunuz bırakın yesin… zaten diş dönemine giricek iştahsız olacak verir mutlaka
Znurr Alininannnesii 3 aylık bebek bu diyete mi sokacaksınız. İstiyorsa besleyeceksiniz yoksa evi başınıza yıkar ağlamaktan. Diş döneminde, emekleme döneminde verir merak etme
Go_ya_sa Alininannnesii hangi mamayi kullaniyorsunuz kac cc veriyorsunuz benim bebegimde sadece mama ve 3ay 10gunluk
Yoruldum Alininannnesii Doğum kilosu da baz alınarak karar verilir genel olarak, buna doktor kontrolünde bakılır . Benim bebeğim 3500 dünyaya geldi 2 ay 10 günlük kilosu 6400 dü sağlıklı bebek bir sorun görmüyorum demişti doktor.