Kızım 23 aylık 1 ay önce emzirmeyi bıraktım ve gece uykuları bayadır düzgün su içmeye bile çok nadir kalkar 8 8.30 civarı uyanır. 2 gün önce 6.30 da çığlıklarla ağlayarak uyandı ve beni istemedi babasına sarıldı ben geldikçe ağladı 1 saatte zor sakinleştirdik kötü rüya gördü diye düşünmüştük. Dün de 6da ağlayarak uyandı bana geldi ama yine de çok ağladı. Sonra oyuna daldı geçti o hali.
Bugün gece 3e kadar uykusunda inledi bağırdı elini tutup sevince sakinleşti. Ama 3.30da ağlayarak uyandı, gerçi ağlama da değil çığlık atıyor. Sancısı mı var diye denemek için çizgi film açtık pat hemen sustu. 5e kadar kucağımda sevdim öptüm çok uykusu vardı ama ancak 5ten sonra dalabildi. Bu nedir nedendir bilen yaşayan var mı? Bir şeyden mi korktu yoksa 2 yaş sendromu etkileri mi?