dilaraefe Bebeğim prematüre ve bronşite çok yatkın dedi doktor nebulazatör önerdi tavsiyeniz var mı kullanıp memnun kaldığınız ccmed aldık çok sesli çalışıyor iade ettik mecbur çünkü gece de kullanılma saatleri var
Bebegim_ben dilaraefe nebul lerin en sessizi bile sesli dir canm alman markalarında vardır bi kac sessiz çalışan o bile sesli
Deletedmom_15 Ama zaten sesli oluyor o makineler genelde. Hastanede yattığımızda bağladıkları da sesli idi, eve aldığımız da . 10-15 dk idare edin artık. Geçmiş olsun