Bebeğim hasta antibiyotik kullanıyor . İlaç kullanırken hastayken aşı yaptırmayın diyorlar doğru mudur? Bilgisi olan yardım ci olabilir mi ? Birde ben enfeksiyon kapmisim bebeğimi enziriyorum ikimizde antibiyotik kullanıyoruz. Ornisit adlı ilacı kullanıp hemen emzirmelimiyim.doktora sormayı unutmuşum 😔