15 gün kaldı neyseki bizim, yalnız bizde ara ara yokluyor geçen hafta 3 gün resmen gece uyumadık saat başı kalktı ki normalde gece 2 kere kalkan bi çocuktu. Neyse dedim eyvah bu böyle 1 ay gidicek mi ben napıcam, sonra tekrar normale döndü, sonra dün yine fazla uyandı gece. Yani ara ara yokluyor, zaten uyumadığı günler hep mız mız, herşeyi ağzına almak istiyor alamayınca sinirleniyor, alınca da sinirleniyor 😂