Mirayinnanesi Hayırlı sabahlar 2 yaşında kızım var ve 6 aylık hamileyim 3 seferdir sağ tarafım komple uyuşuyor doktorum nörolojiye gozukmem gerektiğini söyledi aldatma sakın doğumu bekleme dedi Bursa’da bildiğiniz iyi bı nöroloji doktoru var mı?
Masalbursa Mirayinnanesi ben epilepsi hastasıyım İlker çelikcan da Cengiz kaplana gidiyorum çok memnunum
Yarenorhan0805 Bursa şehir Hastanesi’nde noroloji doktoru Tezcan tomak var bende bu doktora gidiyorum