Oglumunannesiyim Günaydın kızlar arkadaşım için bu post Nasıl yapılıyor bilen varmı bebeği 4 buçuk aylık doktora sorup ver dedim ama kendisi öyle basliycam dedi sütüm yetmiyor diyo bı sakıncası var mıdır soruvermemi istedi
Angelll35 Oglumunannesiyim bizim doktorumuz günde 1 defa önermişti aptamil kaşık maması kaynamış ılınmış suyla yapılıyor nasıl yapılacağı paketinde yazıyor ama o ölçü fazla gelebilir ayına göre onun yarısını yapsın normal pirinç unu yapmasın sakın