Merhaba anneler ben tecrübesi bir anneyim bebeğim 42 günlük sütüm az geliyor takviye olarak mama veriyorum doktor önerisiyle fakat bebeğim heyecanlı olsa da sakin olsa da her beslenmede o mamayı boğazına kaçırıyor 1 2 saniye tıkanıyor o an benim ömrümden ömür gidiyor biberonum wee. Acaba ben mi beceriksizim biberon mu dandik bunun bir yöntemi var mı yada önerebileceğiniz biberonlar var mı yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler