2.5 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Çok gribim ve doktora gittim emzirdiğim için parol verip yolladı kendi kendine iyileş dedi. Tabii bebeğime de geçti burnu akmaya başladı. Öksürmekten , burun akıntısından ve boğaz acısından bitap düştüm artık.. Emzirenler hasta olmayacak mı napalım 😓 Başka tavsiyesi olan ? Ben şu ilacı kullandım çok iyi geldi vs diyen ??