Beren2323 İdrar yolu enfeksiyonu olmuşsunuz muhtemelen. Bol bol su için en iyi ilacı su içmek ve antibiyotik kullanmaniz gerekir. Çok basit bir tedavisi var, ihmal ederseniz ve mesane icine ilerler sistit olursanız daha çok zorlanirsiniz. Sağlık ocağı bile yazar antibiyotik. Kadin doğum sırası beklemenize gerek yok. Bulabilirseniz ürolojiye randevu alabilirsiniz.