Omur_2021 7 aylık bebeğim pazar gecesi kusmaya başladı yemiyor içmiyor 2 ölçek mama içse 1 kaşık yemek yese geri kusuyor tahliller röntgen temiz çıkıyor yaşayan varmı çok korkuyorum ona bisey olmasından eriyor yavrum
Nisssss Omur_2021 hemen erimez annesi merak etme.herşey temiz çıkmış bak mutlaka düzelecektir dönemsel böyle şeyler olabilir.
Tugbabhc Omur_2021 4 aylık kızım aynı durumda usutmus İlaçlarini kullanıyorum bende düzeldi biraz ama ne emiyor ne mama içiyor Sadece gündüz kaşık maması yiyor maalesef
Aliaslan1 Omur_2021 ishal ve kusma yapan bir hastalık normalde çok sıvı kaybı olursa serum takılıyor. Sizi yatırmadılar mı serum için?
Omur_2021 BenMathilda baygın yatıyor sürekli uyuyor uyanıyor ağlıyor kusuyor bir kaşık bile bisey yemiyor sadece şu içiyor
Omur_2021 Aliaslan1 yatırmadılar formül mama içiyor ve emiyor ek olarakda su verirsen susuz kalmaz dediler ama gözünü açacak hali yok kuzumun hastanede daha güvende olurduk ve daha çabuk toparlanırdi sanırım
BenMathilda Omur_2021 ah kıyamam farkli bir hastaneye gidin derum serumla daha kolay toparlar cok cok gecmis olsun
Mimozacicegim Omur_2021 Birşeye alerjisi olmuş olabilir, midesini üşütmüş olabilir, biz öyle durumlarda reflor kullandık doktorumuz vermişti ama 7 aylık bebeğe olur mu bilmem