Busemertt 4 ay 16 günlük olduk ama hala aynı. Atak haftası tablosuna göre bir hafta daha sürecek atağı sonra güneşli günler gelecekmiş. Ama hiç umudum kalmadı. Gündüz uykusu yok sürekli mızmız, ağlayarak kucağa gelmek istemesi, oyuncaklarıyla oynamayıp kucağımda gezmek istemesi, gece sürekli kalkması. Yoruluyorum dinlenebilsem sorun değil ama o da olmayınca tükeniyorum. İnşallah 4. Ay uyku gerilemesini ve atağını bir an önce atlatırız 😌