marscicegi Arkadaşlar çocukları ya da bebekleri kasık fıtığı ameliyati olan varmı, özellikle çocuk olanları öğrenmek istiyorum iyileşme sürecini anlamak için, bebegi olanlarda yazarsa çok sevinirim
Seymanur9 marscicegi ben kendim olmuştum 10-12 yaş falandım sanırım. Ağrı ve sanki oraya ağırlık yapıyordu . İlerdede evlenip cinsellik yaşandığında sorun yaratabileceğini ameliyst olmam gerektiğini demiş o zaman doktor anneme . Ben birkaç aylıkken beni yıkarken babannem farketmiş ama annem diyorki o zamanlar fazla narkoz verilmesinden çok bebek ölmüştü ben cesaret edemedim diye . Birkaç gün uzandıgımı yattıgımı hatırıuyorum annem iki günde bşr pansuman yapıyordu . İyileşmesi zoe olmamıştı