Mehtap91 benimkide iki buçuk aylık oldu. Aynı şey bizde 2 ayın başında başladı. Dişmi damakmı bilmiyorum. Bazen parmaklarını değil kolunu sokacak ağzına resmen sonra öğürüyor. Tükürük çıkartıyor. Elleri ıslaklıktan sürekli buz gibi . Acaba önlük takmaya mı başlasam