Ahsendsl Oğlum 45 günlük. Bu geceki kadar kötü bir gece geçirmedik. Sürekli uyanıyor. Yerine koyduğum anda ağlamaya başlıyor. Elim kolum tutmuyo şu an :(
hemsireemom Ahsendsl benim bebeğim 4 aylık ve zaten uyku gerilemesi yaşıyorduk 11 de uyuyup 1 de tekrar uyandı sonra kesik kesik 3 e kadar uyudu 3 den beri ayaktayız hala uykusu yok ve 2 gündür daha kötü bir hal aldı inşallah bir an önce düzelir yoksa böyle nolucak bilmiyorum
Smrhls Ahsendsl valla benimki 18 aylık 1 de kalktı uyuttum 3 de kalktı hala uyutmaya uğraşıyorum bacağımda sallıyorum oda ağlıyo neyi var anlamadım gerçekten annelerin hakkı ödenmez rabbim hepimize güç kuvvet versin
Ahsendsl hemsireemom öyle olsa razıydım. Bu gece 2 saat kesintisiz uyumuşluğu yok. Maksimum 1 saat 😢 mahvoldum
Ahsendsl hemsireemom sinirlerim bozuldu. 4,5 yaşında oğlum var bir de. Gündü o uyurkwn de uyuyamıyorum yani. Çok yoruldum
Danerys Bizim uykusuzluk bugünle sınırlı değil. Ama 45 günlük falan o zamanlar en zor zamanlardı. Mama yiyorsa bebelac nutriconfor ya da aptamil conformile geçin
hemsireemom Ahsendsl ay inanır mısınız tüm gece boyunca yalnızca 2.5 saat kadar uyudu 🤦🏼♀️ Allah yardımcımız olsun vallahi zor
Danerys Ahsendsl hee o zaman yediğiniz içtiiğiniz herşeye dikkat edin. Bulgur, mandalina, portakal, armut süt , çay , kahve gaz yapıyor
Ahsendsl Tugbabhc evet tuvalet konusunda sıkıntı yok. Maşallah gazını da çıkarabiliyor. Anlamadım gitti. Bayılcan artık sersem gibiym
Tazeanne00 Ahsendsl aynısı benım sut kalmadı memede ya valla aykakta geze geze bı hal oldum kolum agırı artık ayagımda sallıyorum 🤦♀️🤦♀️ bızde 48,gunluguz uyuku yok 😔
Deletedmom54544 Ahsendsl gazı birikmiştir o uyutmuyordur. Bir süre omuzuna alıp biraz gezdir sakinleşsin gazı da çıkar
Ahsendsl hemsireemom inşallah bu geceye özgüdür 😖 amiiin 🤲🏼 Şu an abisi de robot oynayalım mı diyo. Diğeri de kucağımda uyuyo 😬
hemsireemom Ahsendsl iki gecedir böyleyiz inşallah dediğiniz gibi bir şey vardır bide sizin iki çocukla çok daha zor 😥