Ccggty 1 de kalktı asla uyumuyor sürekli ağlıyor yatırdığım an başlıyo ağlamaya ağrısı mı var 2 yaş sendromu böyle sendrom oluyor mu acaba neyi var yavrumun anlayamadım 😔😔
Erkek_Anesi59 Ccggty biz aynı durumdaydık uyusun istemiyor yatırıyorum kıyameti koparır çok zor uyutuyordum huzursuzdu ama bizimki diş patlatmış ondandı eralde şimdi biraz düzeldi o ağlamaları gene bazen arada yapıyor ama inşallah düzelir 🙏
Ccggty Erkek_Anesi59 yaaa çok geçmiş olsun dişine baktım elime sivrilik geldi etine çok yakın ama patlamış da değil büyük azıları calpol verdim inşallah diştendir ağrısı geçer 😔😔