Hanımlar hayırlı geceler bebeğim 7 ay 19 günlük her gün burnu tıkanıyor serum fizyolojik ve burun aspiratörüyle açıyorum ertesi gün yine aynı oluyor serum fizyolojik sıkınca da boğazında su veya balgam var gibi gargara yapar gibi bir ses çıkıyor burun akıntısı yok gün içinde 5 kere falan hapşırıyor bazen gün içinde boğazına bir şey takılmış gibi yine 4-5 kere kuru öksürüyor ateş ishal yok uykusu ve iştahı güzel karnı tok altı temiz olunca kendi kendine oynuyor sesler çıkarıyor ama acaba hasta mı oldu diye endişeleniyorum bunlar normal mi eşim abartıyorsun bir şeyi yok diyor ben endişeleniyorum 🤢🤢🤢