Aynıyız bizde kızım gece 3te uyanıyor bağırarak ağlayarak sabah 6-7ye kadar oturuyor geziniyor çözüm ne olacak bilmiyorum ama delirmek üzereyim bu gece 12de zor uyuttum biraz bağırdım ağladı bende çok ağladım sonra öptüm özür diledim konuştum annecim çok yorgunum diye ama boşa aynı devam yorgunluktan ölüyorum resmen😕