Merhaba anneler belki bir çoğunuz uyuyodur ama ben ayaktayım halen 🤦 saat 03.10 oğlum bu ayın sonunda 4 aylık oluyo her gece ve her saat başı yarı uyanık bi şekilde emziriyorum ama bu aralar sürekli memeyi ağzında istiyo ve kesinlikle emzik emmiyo kaç emzik değiştirdim haddi hesabı yok ama emmedi sabah yeniden denicem emzige alıştırma işlemlerine bide diyorum ki zaten 2 3 ay sonra emziği bırakması için ugrascam alışmamışken emzik vermim napmam lazım bi yardımcı olur musunuz