Merhabalar,
Doğum sonrasında lohusalık kanaması 40 gün sürmüştü, o bitti. ancak sonrasında her iki güne bir lekelenme şeklinde hafif kanamalar oluyor. Bebeğim 4 aylık oldu ancak bu lekelenmeler devam ediyor.
Bu sorunu yaşayan var mı? Eğer bir bilginiz varsa paylaşırsanız çok sevinirim :)