Tam uyuyor çığlık çığlığa kalkıyor gazı yok alti temiz rahatlasın diye duş aldırdım , göğüsümde daha doğrusu meme de rahatlıyor ama süt akışı olduğu için gene ağlamaya başlıyor , emziğini veriyorum elleri hiç durmadigi için emziği düşürüyor ve tekrar ağlamaya başlıyor saat 10 dan beri bu şekildeyiz , ateşi yok 🥺 İlk kez böyle birşey yaşıyorum çok çaresiz hissediyorum kendimi bı yeri ağrıyor da ben mi anlayamıyorum , şuan uyuyor gibi ama heran uyanicak gibi hissediyorum 57 günlüğüz , 2 ay sendromu falan varmı bilmiyorum bu neyin nesi 🥺