Kızlar 7 aylık kızım var ve 1 ay ince ek gıdaya başladık tadım şeklinde sebze ve meyveleri vs bitirdik ve artık çorba vs.yapiyoeum severek yiyor .Ama şöyle bi sorunla karşılaştık artık kahvaltı ara öğün ve yatmadan biseyler vermek istiyorum ilk defa bugün o şekilde 3 defa besledim saat 12 gibi ağız dolusu burnundan gelecek şekilde kustu elim ayağıma dolandı hemen hastaneye gittik baktılar tahliller yaptılar gaz dediler lavman yaptılar serum vs taktılar yani kafamda deli sorular . Ek gıda fazla gelmiş olabilir mi 7.ayda sizler nasıl ilerlediniz ilk bebegim biraz tecrübesizlik var napcagimi şaşırdı.