hamisko Uyku tulumu hakkında marka önerebilir misiniz? Yeni araştırmaya başladım ve kafam çok karışık. Dolgusu polyester olunca terletiyor diyorlar. Bu yüzden sizden kullanıp önerebileceğiniz marka istiyorum. ☺️
minicim hamisko lcw 1,7 tog aldım. Evimin derecesi bazen değişiyor merkezi ısınma olduğu için ama geneli 22 derece ayarında, soğuk olduğunu hissedersem ince battaniye örtüyorum terletmedi şu zamana kadar . LCW’ya bakabilirsinz
Tpk Ben owli uyku gurusu kullanıyorum gayet de memnunum ama son artışla saçma sapan bi fiyata çıktı ben zamdan önce almıştım malesef başka kullanmadığım için yorum yapamicam imkanın varsa belki bakabilirsin
Asyaaass Bn e bebegin uyku tulumunu kullanıyorum 1. Bucuk tog degerınde 18 dereceden 24 dereceye kadar rahatlıkla kullanıyorlar evinizin sogukluğuna göre 2 de alabilirnız uyku tulumların ın tog degerı var bende instegram da doktoranneblogu var o doktordan fıkır alıp aldım cokta memnunum uyku tulumu ile ilgili öne cıkanlarına ekleme yaptı ordan okuyup fıkır edinebilirsiniz bu arada kendisi de pediatrist cok güzel bir. Sayfa ben herseyı ordan fıkır alıyorum