Hiç korkma bizim fıtığımız nerdeyse parmak boyundaydı , doktor bastırdığında içeri gömülüyorsa kilo aldıkça düzelince dedi. Görmüyorsa 2 yalında falan ufak bi tedaviyle geçiyor dddi ve 3 buçuk aylıkken falan hiç bişey kalmadı. Para sarın falan dediler akıllarına uydum sardım doktor çok kızdı siz sakın böyle şeyler yapmayın elinizde hafifçe bastırın göçerse sıkıntı Yok.