Annekizz benim oğlumun da böyle olmuştu internetten bakmıştım ellerinin ayaklarının soğuk olması normal miş hatta ellerini olcuyorum 33 falan cikiyo sakın olun sabredin zamanla geçecek kendinizi çok uzup yipratmayin her hastalıkta olduğu gibi buda bir kaç güne geçecek inşallah 🙏