Benim çok çok merak ettiğim aklımdan bir türlü çıkmayan bir konu var 🙂
Şimdi bu ikinci sezeryan da yine aynı yerimi tekrardan kesiyorlar yoksa bir tık üstü veya altı mi? Şimdi aynı yeri kesiyorlarsa iyileşme süreci nasıl oluyor daha zor mu geçiyor ilkine göre? Çünkü aynı yeri tekrardan açmak fln ayy çok acır ve zor iyileşir gibi geliyor bana… kafamda deli sorular 🙈😀 vallahi sırf bu yüzden ikinciyi erteledim. İkinci sezaryen olanlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız :)