GALADRiELL Kızlar bugün 8 . Gün normalde ağrılarım geçti gibiydi ama şu an yaramın sol tarafı çok ağrıyor. Gün içinde de uzandığımda orası çok sızlıyordu kalkarken ama şimdi aşırı ağrıyor ne yatabiliyorum ne kalabiliyorum. Dikişlerim zarar görmüş olabilir mi?
Mucizem11 GALADRiELL Geçmiş olsun öyle bı durum yoktur umarım kolay kolay açılır mı ki kendinize dikkat edin bol bol dinlenin ben normal doğum yaptım ama dikişlerim 40 ıma yakın anca iyileşti
GALADRiELL Ayağa kalkıp biraz yürüyünce acı geçiyor ama yattığım yerden kalkarken aşırı sızlıyor ve yanıyor kalkamıyorum