minikbaykus 15 aylıkken arka 3 azı birden patladı. Peşine üst iki dişte eklendi. 5 dişi bir arada çıkardı. Ama 10 gün ne gece ne gündüz uyudu. Memeye yapışık yaşadı. Yemedi de. Şuan 16 buçuk aylık şimdi de alt azı ve diğer alt dişi patladı. 15 aya kadar 4 diş varken bir buçuk ayda 7 diş birden çıkardık. Baya zor oldu bakalım köpek dişler nasıl gelecek. Kaka olmadı ama uyku yoktu, yeme içme yoktu, yanından ayrıldığım an kıyametler kopuyordu, kimseye de gitmiyordu ama çok şükür geçti.