Merhaba güzel anneler. Sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim asla beklemiyordum. Bebeğim daha bir yaşında memeyi bıraktırmalı mıyım nasıl yapmalıyım bilmiyorum. Çok kötü hissediyorum kendimi. Kuzumun en güvendiği şeyi elinden alıyormuş gibi hissediyorum, ona yetememekten korkuyorum. Aynı durumu yaşayıp kolay atlatan anneler var mıdır acaba